.

GEMPAR !!!! SIAPA PAS YANG SEBENAR!!!!!



PAS : APA ITU PARTI ISLAM SE-MALAYSIA

Sebuah pasrti pembangkang Islam di Malaysia yang dipimpin oleh Presiden parti, Dato'Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang.

Ditubuhkan pada tahun 1955, PAS adalah alternatif bagi mengimbangi perjuangan nasionalisme UMNO sebagai sebuah parti yang mendukung Islam.

Namun hala tuju serta teras penubuhanya semakin hari semkain kabur dan terpesong selepas parti itu menyertai Pakatan Pembangkang bersama DAP dan KeAdilan.

DAKWAAN MEMBUKTIKAN PAS SEBAGAI PARTI AJARAN SESAT

Sebagai sebuah Parti politik yang memeperjuangan hak dan kepentingan umat islam di negara ini, PAS dilihat berani dalam mengeluarkan FATWA yang wajib diikuti oleh umat Islam khususnya bagi penyokongnya yang tegar.

Soal HALAL dan HARAM seperti sudah menjadi permainan politik kotor mereka untuk meraih undi. Buktinya PAS berani mengeluarkan FATWA "HALAL HARAM PAS".

Kubur PAS berbeza Dengan Kubur yang telah diwartakan oleh Kerajaan.

Ahli PAS yang meninggal dunia dikebumikan bukan di tanah perkuburan islam.Sebaliknya di kawasan persendirian ekoran kenyataan pemimpin PAS yang menyuruh para penyokong mengebumikan jenazah di kawasan mereka sendiri.Walhal kerajaan telah menyediakan tanah perkuburan untuk rakyat malahan lebih afdal tanam di tanah perkuburan sedia ada kerana mendapat manfaat hasil doa orang yang menziarahi tanah perkuburan.

Haram sembahyang BERIMAMKAN imam yang dilantik oleh Jabatan Agama Islam.

Penyokong PAS mendirikan surau sendiri , seterusnya bersembahyang Jumaat di Surau yang mereka dirikan. Sedangkan didalam kariah mereka , terdapat sebuah Masjid. Namun hasil ungkapan pemimpin yang sesat terus menyesatkan penyokong yang taksub tanpa menghiraukan Hukum Hakam Agama.

Tidak Sah bernikah BERJURUNIKAHKAN Kadhi yang dilantik oleh Kerajaan.(Jabatan Agama Islam).

Pasangan PAS yang berkahwin di akad nikah semula kerana pendapat sesat mereka tidak sah sekiranya kadhi kerajaan menjadi jurunikah. Mereka yang menggunakan khidmat kadhi kerajaan untuk mendapatkan sijil kahwin, perlu diakad dengan kadhi PAS kerana nikah itu sah hanya menggunakan khidmat kadhi PAS.

HARAM makan sembelihan orang UMNO

Syarat sah sembelihan adalah Islam dan Baligh. Tetapi "FATWA" PAS memutarbelitkan hukum malahan sanggup mengharamkan hasil sembelihan Orang Islam selain daripada Ahli PAS.

Tidak Boleh Menghadiri @ Menziarahi kematian orang UMNO walupun SAUDARA MARA.

Tidak mengira adik beradik, saudara mara , ibu bapa, sepupu ataupun waris terdekat yang menyokong UMNO tidak boleh diziarahi ahli PAS ketika meninggal dunia.

ADMIN :
Isu-isu dalaman PAS ini adalah pembuktian bahawa Parti PAS tidak lagi berjuang diatas perjuangan asal mereka. Serta perjuangan mereka secara totalnya adalah SESAT lagi MENYESATKAN terutama penyokong TEGAR PAS.

Perkara yang disenaraikan diatas , adalah mengikut perkembangan terkini dan semasa mengikut kajian nyata , apa yang berlaku disekeliling kita. Mungkin tidak berlaku di kawasan anda, tetapi kawasan lain?? Khususnya KELANTAN , TERENGGANU , PAHANG , KEDAH , yang mana penyokongkan TA'SUB tahap MenDEWA-DEWAKAN serta MENGAGUNG-AGUNGKAN PAS dan Musyridul AM PAS Nik AZIZ NIKMAT.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: