.

HANGAT !!!!!!! UMNO dan NERAKA , PAS dan SYURGA !!!!!!




Melihat kepada Politik PAS yang semakin bercelaru fahaman dan pandangan politiknya , TWH berpendapat secara peribadi , Bahawa PAS secara total 100% mempertaruhkan ISLAM sebagai tangga atau alat permainan politik mereka bagi mengaburi mata rakyat dan penyokongnya . 

Perkara ini jelas dilihat dari sudut pandangan fahaman Politik PAS yang telah menyatakan bahawa "UNDI PAS DAPAT PAHALA". Secara terus terang TWH berpendapat setelah beberapa kali menyemak Al-Quran tidak ada mana-mana petikan didalam Al-Quran tertulis mengundi mana-mana parti politik yang berjuang diatas landasan ISLAM akan memperoleh Pahala , jika ada . sila ke sudut komentar TWH untuk kita berhujah. TWH tak ada masalah. 

Terbaru Spekulasi mata wang DINAR dan DIRHAM di negeri taklukan pembangkang iaitu Kelantan. Secara jelas dan nyatanya bahawa Dinar yang berbaur US DOLLAR akan menghampiri kepada RIBA'. Sedangkan RIBA' di HARAMKAN di sisi ISLAM . Serta PAS telah melibatkan seorang daripada Ahlinya yang terlibat didalam urusniaga mata wang tersebut yang terkenal dengan gelaran PENGGANAS EKONOMI ISLAM didalam urusan mereka. Apakah hubungan mereka sebenarnya. Adakah Duit rakyat Kelantan telah diselewengkan oleh mereka golongan Kopiah Putih? TWH sedang menanti jawapan yang bakal diberikan oleh Nik Aziz selaku Pengerusi urusan Jual beli mata wang tersebut. 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: