.

HARUS BACA !!!!! ANWAR TERUS DIASAK KEMANA RM3 Billion !!!!!

Anwar Ibrahim hari ini masih trus dicabar oleh pelbagai pihak NGO bukan kerajaan untuk tampil memberikan keterangan berkenaan dengan duit didalam 20 akuan simpanan yang bernilai RM3 Bilion. 

Di Kedah sahaja sebanyak 7 laporan polis yang mendesak agar pihak berkuasa segera menyiasat dimana adan apakah status sebenar 20 akaun yang bernilai RM3bilion tersebut. Rakyat sudah mula sangsi dan meragui darimanakah duit tersebut datang. 

Menyedari bahawa Anwar Ibrahim tidak akan tampil untuk memberi apa-apa keterangan berkenaan dengan duit yang bernilai RM3 bilion itu , TWH berpendapat bahawa , Anwar tidak akan hadir untuk memberi apa-apa keterangan melainkan pihak berkuasa yang mengambil tindakan untuk jemput Anwar Ibrahim datang bagi memberikan keterangan. 

Almaklum lah orang mcm ni sememangnya memerlukan perhatian lebih mengalahkan budak , ini lah yang dikatakan publisiti murahan PKR yang selalu dimainkan oleh mereka bagi membuktikan mereka tidak bersalah . Apabila pihak berkuasa datang menjemput di pintu rumahnya nanti timbul pulak cerita lain , dianya dikasari la ... polis bertindak seperti binatang buas la ... dan mcm-macam lagi . 

Jadi renung-renungkan ... Anwar Sila la hadir berikan keterangan cepat ... 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: