.

GEMPAR!!!! TANGGUH HAJI DEMI POLITIK!!!!!!

Satu lagi fahaman dan gerakan yang PAS sudah menyusun atur gerak tarinya yang bakal mewarnai dunia politik PAS bersama penyokong-penyokong taksubnya . 


Nik Aziz Nikmat Musyridul AM PAS telah mengeluarkan sebuah fatwa untuk menangguhkan dahulu jemaah Haji dari Kelantan untuk menyertai perjuangan PARTI PAS. 


Jangkaan PAS bahawa PRU-13 akan berlaku didalam musim haji , telah meminta agar mereka yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung untuk menangguhkan dahulu ibadah wajib mereka demi menyertai perjuangan PAS didalam PRU-13 akan datang. Sedangkan Dato' Seri Najib sendiri tidak membuat apa-apa penetapan tarikh bila sepatutnya PRU-13 bakal berlangsung. 

Sebaliknya , Dato'Seri Najid dikatakan tidak perihatin dan memandang rendah tentang amal ibadah orang islam di Malaysia. Maka tidak hairan lah mereka berpendapat bahawa , UMNO menolak ISLAM. 




Ini lah dia bukti penipuan dan sikap bermuka-muka yang diamalkan oleh PAS , mereka pandai memutar belitkan statement mereka. Statement yang dikeluarkan oleh ketua Penerangan PAS Pusat Tuan Ibrahim Tuan Man nyata sekali bercanggah dengan video diatas. mana satu yang betul. ???

Adakah IBADAH WAJIB ditangguhkan demi POLITIK PAS ? atau POLITIK PAS dilupakan demi IBADAH HAJI?? 

pilih la mana satu pilihan anda sebagai seorang yang waras dan bijak.......

Renung-renungkan ...

TWH BERKATA : 

Ini adalah salah satu pembuktian dimana PAS telah dan cuba menyongsangkan penyokong-penyokongnya. Secara terang lagi bersuluh , kita mampu menilai sejauh mana perjuangan PAS yang dibawa selama ini , TWH berpendapat bahawa PERJUANGAN PAS selama hari ini adalah HANGAT-HANGAT TAHI AYAM. TOLAK IBADAH DEMI POLITIK.


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: