.

HARUS BACA!!!!!!! PENIPUAN LIM GUAN ENG!!!!!!!


Isu tanah mahkamah Syariah Pulau Pinang perlu di bongkar cerita disebalik status tanah tersebut. Ini kerana pihak DAPig's Pulau Pinang mengaku bahawa tanah tersebut diberikan oleh Lim Guan Eng kerana tidak mahu dilihat rasis dan anti ISLAM. 

Mahkamah yang didirikan setinggi 7 tingkat itu telah wujud sejak dari Pemerintahan Negeri Pulau Pinang dibawah tangan UMNO. Namun setelah Rejim Yahudi Anti ISLAM (DAP) mengambil alih tampuk pimpinan negeri tersebut , ketua Menteri Pulau Pinang senang2 membuat kenyataan bahawa status tanah tersebut telah diberikan kepada Hak Milik Mahkamah Syariah Pulau Pinang . 

Perkara ini terjadi apabila , Lim Guan Eng sedar bahawa tanah tersebut tidak boleh di jual atau digadaikan olehnye kerana UMNO telah mana menggezetkan tanah tersebut terlebih dahulu. 

Lim Guan Eng yang sebelum ini pernah mempertikaikan status tanah Mahkamah Syariah tersebut pernah mengutarakan cadangan untuk memindahkan sahaja Kompleks Mahkamah setinggi 7 tingkat itu di luar dari bandar Geogtown. Ini adalah kerana Lim Guan Eng mempunyai agenda tersendiri untuk menjual tanah tersebut. 

Ikuti cerita selanjutnya-------> disini
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

PENIPUAN !!!!!

OIIII ape yg yb.lim guan eng tipu !!! cuba cerita sikit ...

Tanah itu memang YAB.lim guan eng yang berikan kelulusan kepada Mahkamah Syariah Pulau Pinang. UMNO (BN) tidak ada bagi apa pun kepada rakyat terutama kaum Cina di Pulau Pinang.

Talk With Hand said...

wahhh awal pagi lagi cina ni dah balun aku .... mengaku pulak anak bangsa dia yang beri kelulusan status tanah Mahkamah Syariah Pulau Pinang dia latuk yang kasi ....

LAN....... aiiyakk.. xmau sambung la....

gua CAU dulu la yer...