.

HOT!!!! PEMIMPIN FUCKATAN HARAM BERGEGAR TELUR!!!!

Ha menggelupur korang puak-puak pembangkang FUCKATANRAKYAT.. yang berlagak sangat dengan pendidikan perccuma konon , baru "HA" sikit dah kecut jerit serupa pondan .. PONDAN tua korang ni sebenarnya .. bawak hati berani .. kononya nak tumbangkan kerajaan yang sedia ada .. POOODAAAAHHHH....


Kuala Lumpur - Menteri Pengajian Tinggi hari ini mengumumkan penarikan semula pembekuan dana pinjaman PTPTN kepada pelajar UNISEL , sekatan atau pembekuan yang diumumkan sebelum ini adalah bertujuan bagi menyedarkan rakyat dan puak-puak FUCKATANRAKYAT dan bukan lah bertujuan untuk memberikan beban kepada rakyat Malaysia khususnya pelajar-pelajar di IPTA mahupun IPTA. 

Dato'Seri Mohamed Khaled Nordin berkata , ianya adalah bertujuan memberikan respon kepada FUCKATANRAKYAT , berkenaan perhimpunan yang diadakan oleh penyokong-penyokongpembangkang yang kononya menuntut pendidikan percuma didalam perhimpunan BERSIH 3.0.

Sekarang kita mampu menilai sejauh mana kepimpinan parti haram Pembangkang bersama-sama penyokongnya memimpin dengan hanya ingin menambah hutang dan menggadaikan apa sahaja yang ada bagi memastikan perjuangan mereka menadapat sokongan rakyat sehingga terpaksa mencairkan dana UNISEL dengan menggadai eset UNISEL.  


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: