.

HOT!!!!HOT!!!! K-POP DITAJA OLEH SWASTA!!!!!!!

Terjawap lah sudah segala pembaziran duit rakyat yang digembar-gemburkan oleh bloggerian's yang tidak mempunyai bukti yang kukuh dan cukup di dalam pertuduhan yang dibuat semalam. Lihat sini


Secara jelas dan nyata. Isu yang telah siap dijawap sebelum persoalan Amnoworld keluarkan. Terdapat sebuah syarikat swasta yang sudi menaja sebanyak RM20juta bagi menjayakan program yang dianjurkan oleh Kementerian Belia dan Sukan.

Puas hati ko Amnoworld.com .......

dah puas ko bermain dengan fitnah sana-sini.....

Jadi pesanan kepada rakyat Malaysia jangan lah terlalu mudah untuk mempercayai dakyah-dakyah palsu dan fitnah yang cuba disebarkan oleh Juak-juak FUCKATAN RAKYAT ni. Yang paling penting sekarang kita focus Kes Sisatan Harta Hak Milik Azmin Ali dan Isterinya Shamsidar darimana datangnya duit2 mereka.

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

gua sokong 100% fuckatan rakyat dah xder isu, bila dah xder isu timbul lah fitnah, bila dah buat fitnah datang nya munafik. wahai sahabat2ku jgn lah kita mengikut puak2 munafik ni fikirlah, fuckatan rakyat xakan kemana,perasit2 ni lah yg memecah kan org melayu demi kepentingan peribadi yg dah xtau hukum hakam.

Anonymous said...

wahai saudara2 ku mari klah kita fikir bersama adakah parti kafir kita nak sokong?