.

KHALID IBRAHIM GILA BABI !!!!!!

MB Selangor Khalid Ibrahim semakin gila babi apabila ingin meneruskan juga hasratnya untuk menjual aset hakmilik UNISEL yang bernilai RM30juta. 

Tempoh hati Menteri Pengajian Tinggi Dato'Seri Khaled Nordin telah menarik semula pembekuan pinjaman PTPTN kepada pelajar-pelajar UNISEL dengan bertujuan memberikan kesedaran kepada pucuk pimpinan Negeri Selangor yang diketuai oleh Khalid gagap bertapa pentingnya PTPTN kepada pelajar-pelajar baru.Seharusnya usaha kerajaan tersebut disambut dengan baik serta dimanfaatkan kepada rakyat.  

Tatapi sayangnya usaha tersebut diendahkan begitu sahaja. Malah Khalid gagap tetap ingin meneruskan hasratnya untuk memeberikan pedidikan secara percuma. Segala usahanya adalah kerana ingin mencari dana untuk mengahadapi PRU-13 akan datang. 

Maka RM30 juta tersebut hanya sebahagian sahaja diberikan kepada universeiti tersebut untuk menampung keperluan pelajar dan universiti tersebut. Ini adalah satu penipuan yang amat besar dilakukan oleh Khalid gagap .

Ketika ini usaha bagi memastikan segala manifesto FUCKATAN PEMBANGKANG PKR dan PAS  dilaksanakan dengan baik agar dapat memenangi hati rakyat Negeri Selangor .Sedangkan didalam usaha yang tidak relevan mereka tersebut , mereka terpaksa menggadaikan harta hak milik orang lain demi mencapai cita-cita mereka serta membeli undi rakyat Selangor. 



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: