.

PENDEDAHAN !!!!!!!! PAS PELACUR POLITIK DAP DAN PKR !!!!!!!

KELANTAN !!!!!!! 
NEGERI SERAMBI MEKKAH !!!!!!!

Musyridul Am PAS Nik Aziz Nikmat terpaksa menempuhi pelbagai tomahan rakyat yang tidak mampu lagi unruk menyokong perjuanganya semakin hari , semakin terpesong dan tidak lagi berjuang berlandaskan agama islam yang sepatutnya. 

Kini PAS yang dilihat tidak ubah seperti PELACUR kepada DAP dan PKR hanya mempu menurut sahaja apa yang diperintahkan oleh tuan mereka yang membayar mereka untuk melakukan apa sahaja untuk memenuhi dan memuaskan nafsu syaitan jahanam yang bergelar ANWAR IBRAHIM dan KARPAL SINGH. Terbaru PAS Kedah meluluskan lesen pusat hiburan di Negeri itu.Ini membawa maksud bahawa PAS meluluskan lesen penjualan arak di Negeri tersebut. 

 " Kerjasama kami adalah kerjasama politik bersama DAP dan PKR bagi memperbaharui kerajaan yang sedia ada" kata Nik Aziz didalam salah sebuah perhimpunan DAP bersama pemimpin FUCKATANRAKYAT. 

Perkara ini tidak ramai yang mampu menilai dengan baik. Setiap perkataan yang keluar dari mulut Nik Aziz sendiri. Sedangkan pada temubual bersama media Nik Aziz tidak menyatakan sama seperti didaalam ucapanya kepada semua penyokong PAS dan FUCKATANRAKYAT kalau tidak percaya cuba lah pergi ke ceramah beliau dan interview balik Nik Aziz soalan yang sama. TWH gerenti ... mesti lain jawapan yang diberikan. Inilah taktik yang digunakan bagi mengaburi mata rakyat. 

TWH BERKATA: 

PELACUR MURAHAN !!!!!! PAS TIADA MARUAH !!!!!! sangguh memenuhi kehendak orang kafir , sanggup memenuhi dan memuaskan nafsu PKR dan DAP untuk memenuhi kehendaknya yang masih belum pasti. itulah PAS .... 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

DENGAN ULAMA BOLEH DIHINA.. PERJUANGKAN BANGSA.. NABI PERJUANGKAN ISLAM..... CUKUP2 LA BUAT FITNAH...