.

PM - DENGAR DENYUT NADI RAKYAT !!!!!!!!!


TERIMA KASIH YAB.DATO' SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Ungkapan yang diberikan oleh setiap pemandu teksi dari seluruh negara yang hadir bagi mendengar amanat dari Perdana Menteri Malaysia semalam di Bukit Jalil .

Perdana Meteri Juga telah mengumumkan subsidi tayar sebanyak RM500 setahun yang membolehkan pemandu teksi menukar tayar teksi masing-masing. Ini juga mampu meringankan beban yang terpaksa pemandu-pemandu teksi tanggung.

Menurut beberapa responden yang ditemui secara jelasnya menyatakan rasa berpuas hati dengan apa yang telah diumumkan oleh Perdana Menteri ." Saya amat berasa berpuas hati apabila PM telah mengumumkan pelbagai pemberian yang diberikan kepada seluruh pemandu teksi di seluruh negara. Diantaranya adalah pemberian insuran bekelompok bagi pemandu teksi dan ahli keluarga."

TWH BERKATA : 

Alhamdulillah dengan segala pemberian daripada kerajaan yang telah di umumkan sendiri oleh Perdana Menteri Malaysia kepada seluruh pemandu teksi di negara. Ini sudah cukup membuktikan bertapa perihatinya kerajaan Malaysia terhadap pemandu-pemandu teksi di seluruh Negara. 



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: