.

PENGHAPUSAN ETNIK SECARA HALUS OLEH DAP!!!!!!!

Pada 11 jun lalu penduduk kampung Sg.Bakap mengadakan demostrasi bagi membantah projek saliran najis BABI ke kampung mereka. 


Projek tersebut dikhabar telah diberi kelulusan oleh kerajaan negeri menerusi Jabatan Parit Dan Saliran Kuasa saliran di bawah kuasa negeri. YB Makhtar dikatakan takut untuk membawa perkara ini ke pengetahuan Lim Guan Eng. Apatah lagi Adun Jawi Tan Beng Huat seolah olah bermain wayang dan mempertahankan tindakan kerajaan negeri.


Penduduk Kampung Titi Hitam berpendapat bahawa ini adalah cara halus yang digunakan oleh DAP bagi menghalau atau menghapuskan Bangsa Melayu. Sepanjang 4 tahun memerintah negeri tersebut rakyat merasakan bahawa Bangsa Melayu seolah-olah dihalau dan diperlakukan seperti kucing kurap. inilah yang dikatakan "Penghapusan kaum" yang bertujuan bagi menghalau keluar bangsa MELAYU dari seluruh kawasan bandar.

Keadaan bertambah teruk apabila segala luahan perasaan penduduk kampung tidak dipedulikan. Penduduk kampung dibiarkan bertindak mengikut keputusan masing masing.

Pada 11 Jun yang lalu, penduduk telah membuat keputusan untuk menganjurkan demo bantahan berkaitan saliran kumbahan babi yang disalirkan ke kampung mereka. Mereka menyatakan kerajaan negeri telah meluluskan projek ini melalui agensi Jabatan Parit dan Saliran. Kuasa saliran di bawah kuasa negeri. 

YB Makhtar dikatakan takut untuk membawa perkara ini ke pengetahuan bosnya Lim Guang Eng. Apatah lagi Adun Jawi Tan Beng Huat seolah olah bermain wayang dan mempertahankan tindakan kerajaan negeri.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: