.

GEMPAR !!! AZMIN MENGHILANGKAN DIRI !!!!!!

Wajah Terkini Azmin Ali 

Ini lah dia wajah terkini Azmin Ali apabila penyiasatan semula terhadap harta milikanya dan isterinya Shamsidar Tahrin diarahkan oleh mahkamah untuk dibuka semula fail penyiasatan tersebut. 

Jika kita lihat suasana politik PEMBANGKANG kini , suara Azmin Ali semakin tidak kedengaran , samaada di TV , Akhbar dan Internet. Ini adalah kerana Azmin cuba untuk menghilangkan dirinya dari terus dicemoh oleh Masyarakat Malaysia tentang dirinya adalah bapak segala rasuah dan penyelewengan. 

Ditambah pula apabila dirinya turut didesak oleh Ahli parti pimpinannya untuk membuat laporan polis terhadap video panas yang tersebar luas di seluruh Malaysia. Diatas sikapnya yang enggan membuat laporan polis terhadap penyebaran video tersebut , Dirinya kini di CAP sebagai pemimpin BACUL !!!!! yang enggan menafikan individu yang terdapat didalam Video tersebut adalah dirinya. 

Kini Azmin Ali telah berubah wajah dengan berimejkan rambut pendek seperti diatas , kononya jika penyokong bertanya kemana hilangnya Azmin Ali , dengan selamba Azmin akan menjawap saya menunaikan UMRAH. Ini lah yang diarahkan oleh Anwar Ibrahim bagi memastikan sahabatnya selamat dari cemohan rakyat Malaysia terhadap dirinya. 

psssst !!! KES VIDEO BELUM SELESAI .... TERBIT PULAK KES HARTA ....!!!! haisssh besarnya ujian kamu Azmin Ali dan keluarga .....adakah ini pertunjuk Allah keatas segala dosa yang pernah kami lakukan ....??? WALLAHU ALAM .........   

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: