.

HARUS TENGOK !!!!!! IGAUAN YANG MENGHANTUI PAS !!!!!!

PAS digambarkan sedang mendarat di Putrajaya!!!!

Ini lah dia mimpi yang menganggu tidur puak-pauk PAS , hampir setiap hari ahlinya yang POYO berlagak samseng tetapi bongok didalam penilaian HUKUM HUDUD, bermimpi-mimpi bahawa PAS akan mentadbir urus Negara mengikut acuan Agama Islam yang sebenar.

 Mungkin igauan PAS itu hanya akan menjadi mimpi ngeri mereka untuk selamanya. Ini kerana , sudah mula desas-desus , angin HATI PANAS orang ramai khususnya pejuang-pejuang PAS yang TAKSUB kepada PAS menyatakan bahawa , "setiap kali Ceramah PAS mesti ada sumbangan Ikhlas , ". Persoalanya PAS menyatakan didalam MANIFESTO PRU-13 bahawa mereka akan memperjuangankan NEGARA BERKEBAJIKAN , tetapi apabila cermah pas diadakan , RAKYAT pulak yang memberi kebajikan , kerana di minta untuk berikan sumbangan. HURMMMM entah la PAS OI ... UMNO buat perhimpunan tak ada pulak minta sumbangan ikhlas ke ape ke ....

Bertambah buruk mimpi PAS apabila sudah mula dikalangan Artis yang menyetai PAS sudah berani berbunyi soal DUIT , PAS menjanjikan tawaran yang tinggi kepada Artis yang hadir dijemput yang memberikan cermah disetiap Ceramah Umum anjuran PAS. Tetapi berlainan pula yang mereka dapat selepas ceramah tamat. adakah perjuangan PAS yang dianggap berjaya membawa Artis tempatan ke dalam kancah perjuangan penipuan PAS dijadikan sebagai bahan Propaganda untuk menawan hati rakyat ? ya memang itulah jawapanya. Golongan Artis apabila menyertai PAS hanya kerana wang yang ditawarkan , lihat la kesanya sekarang , terbongkar dengan sendirinya apabila ada artis yang membuat pengakuan mereka sendiri. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: