.

HARUS BACA !!!!! UNTUK ORANG-ORANG MELAYU SAHAJA !!!!!


Pepatah "TAK KAN HILANG MELAYU DIDUNIA" !!!!!! adakah masih sesuai untuk digunakan pada masa sekarang. Mungkin YA dan Mungkin TIDAK . 

Tetapi , " AKAN HILANG MELAYU DI DUNIANYA " itu mungkin bakal berlaku kurang lebih dalam jangka masa lima (5) ke sepuluh (10) tahun akan datang. Kerana Apa ? Kerana MELAYU sudah berpecah belah dan berbalah sesama sendiri. itu lah hakikatnya nama BANGSANYA MELAYU . 

Perbalahan demi perbalahan boleh kita lihat secara realitinya kini. Fahaman dan perjuangan MELAYU tidak lagi seperti pemimpin agung seperti dahulu. Dimana titik mula semua ini berlaku? Dari mana perpecahan MELAYU itu mulai retak ? siapa yang pernah betanya dan terfikir soal ini . Mungkin ramai yang bertanya , tetapi adakah jawapannya PASTI , adakah jawapanya. YA disitu lah punca perpecahan MELAYU berlaku. 

Jawapanya , adalah bermula dari zaman ANWAR IBRAHIM menjadi pemimpin number 2 Negara . itu lah titik permulaan perpecahan Melayu ERA Baru. Bilamana fahaman dan pendapat politik disatukan dengan tuntutan agama ISLAM yang menjadi satu PERKARA PENTING , PERKARA SENSITIF , maka bermulalah KAFIR MENGKAFIR , HARAM DAN HALAL , menjadi taruhan di dalam politik tanahair. Itulah hakikat yang sebenarnya , yang ORANG MELAYU PERLU TERIMA. 

IKUTI KUPASAN INI TWH AKAN HURAIKAN SEGALA-GALANYA DEMI PERJUANGAN BANGSA , AGAMA , DAN TANAHAIR ..... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: