.

HARUS BACA !!!! WAN AZIZAH BONEKA PKR !!!!!!

Pergolakan dalaman Politik FuckatanRakyat menyebabkan Wan Azizah Presiden Parti KeAdilan Rakyat serabut kepala. 

Kes Azmin Ali Tim.presiden parti kesayanganya pun masih belum selesai ditambah pula dengan pelbagai kes dalaman parti. 

DS Al-Juburi Anwar ibrahim suaminya semakin menyepi didalam memikirkan hal parti yang ditubuhkan oleh Wan Azizah untuk membela nasib suami tercinta. Apa punya suami la TWH pun tak tahu.

Apa pun pendedahan BEKAS AMK PKR Selangor menyatakan kepada TWH , Wan Azizah hanyalah boneka di dalam PKR sahaja . Ini kerana segala suara dan kuasa tidak ada didalam tangan Wan Azizah sebagai Presiden Parti tersebut. 

Ini terjadi apabila Wan Azizah Ismail  berhasrat untuk bertanding di peringkat negeri pada pilihan raya umum akan datang disambut dingin oleh pemimpin-pemimpin partinya sendiri.Tak ke pelik bunyinye mcm gini. 

Pengorbanan Wan Azizah Ismail selama 14 tahun memimpin parti tersebut tanpa sokongan dari suaminya Anwar ibrahim yang dibela nasibnye , kini tidak bermakna lagi kepada Anwar Ibrahim. Wan Azizah hanya BONEKA didalam parti terebut malah BUDINYA juga dipandang sepi oleh ahli-ahli parti kesayangan suaminya. 

Pembongkaran isu politik dalaman PKR sebenarnya hanya membuka kudis kurap PKR yang sbenarnya tidak begitu stabil ketika ini . Tambahan pula apabila orang yang penah menjadi bahu air mata Wan Azizah Ismail Azmin Ali awal lagi dah bagi signal negatif kepada Wan Azizah tentang hasratnya untuk bertanding didalam PRU13 nanti. 

Itu baru PKR , belum dalam FUCKATANRAKYAT lagi , Wan Azizah langusng tidak dipandang walaupun sebelah mata oleh parti komponen PKR tersebut. Jauh sekali mendapat belaian kasih sayang dari PAS yang lemah lembut didalam urusan perjuanganya. 

 Nampak gayenye GAME yang dicipta oleh Azmin Ali kini semakin menjadi , kerana marahkan Wan Azizah , keinginan Azmin Ali adalah untuk menjadi MB di Selangor , tetapi sayangnya Wan Azizah telah mencantas Azmin Ali dengan melantik Khalid Gagap sebagai MB Selangor , sekali gus Azmin Ali tersingkir untuk membolot harta RAKYAT negeri Selangor. Sedangkan Azmin Ali tidak menyedari bahawa Khalid Gagapi adalah orag kepercayaan Wan Azizah di Selangor. Ini lah sebab kenapa Azmin Ali Buat POLITICS GAME PLAN mcm ni untuk menjatuhkan Wan Azizah. 

MACAM SIAL JUGAKAN SI AZMIN ALI ... TAK PUAS2 DENGAN HARTA YANG ADA .... TAK PERNAH CUKUP DENGAN APA YANG ADA .... LAST2 WAN AZIZAH YANG NAK DITOKAK NYE ... TAPI TAK HAIRAN LA KAN .. MUNGKIN DAH MERASA ... 14 TAHUN TU ... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: