.

PANAS !!!!!! PAS SEMAKIN BERANG !!!!!!


Sepanjang minggu lepas sampai la dah masuk minggu baru , bulan islam baru iaitu Ramadhan Al-Mubarak , PAS masih lagi dilihat tidak tenang dengan statement yang dibuat oleh ketua Umum PKR DS Al-Juburi Anwar Ibrahim. Ini kerana mereka seolah-olah dipuaku dengan kata-kata Ketua umum tersebut sewaktu membuat statement yang menyatakan "Dasar bersama, consensus bersama lebih penting. DAP's objection has to be respected and consider."  ini sudah cukup membawa maksud bahawa PAS tidak mungkin dapat melaksanakan hukum Hudud mereka.


Jika kita dengar betul2 apa yang DS Al-Juburi Anwr Ibrahim nyatakan seperti di dalam video tersebut , ini sudah cukup untuk menggambarkan bagaimana sikap dan pendirian FUCKATANRAKYAT di dalam membentuk kerajaan mereka sendiri nanti. 

Jika ketika ini Di Negeri Selangor PAS sudah mula hilang suara , Pulau Pinang pula langsung tak dengar suara dan yang menyalak bagainak gila hanya KEDAH dan Kelantan sahaja , maka di mana Tuan Guru Hadi Awang meletakan maruah PAS yang selama ini dikatakan SUCI memperjuangkan HUKUM ALLAH jika PAS hanya dilihat kini seperti BARUA dan ANJING FUCKATANRAKYAT? 

TOLONG LA JAWAP ANJING2 PAS .... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: