.

HARUS TENGOK !!! EKSKLUSIF TUN MAHATHIR MOHAMAD !!!!!


ANAK MELAYU KENA TENGOK BENDA NI!!
PERINGATAN UNTUK BANGSA MELAYU
MELAYU JANGAN LUPA !!!!
DENGAR APA KATA ORANG TUA!!!









Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

Anonymous said...

Salam TWH

betul la apa kata TUN Mahathir tu , melayu kena sedar ....

kenapa perlu ada sampai yang berpecah belah... Jika melayu masih terus begini .. apa akan jadi kepada bangsa melayu pada masa akan datang.

Yang paling penting , apa akan jadi kepada generasi anak cucu cicit kita . jika bangsa Melayu masih begini keadaanya ...

Anonymous said...

Alah tun m dulu pun korupsi jugak macam la orang tidak tahu ..

whos the man behind the door ....pemecataan Anwar Ibrahim dulu siapa punya keputusan .. keluar dari mulut siapa.. konspirasi siapa .. buakan TUN M ke .. sudah la .. TUN M dah nyanyuk tu la pasal cakap merapu..

Anonymous said...

didalam buku The Doctor In the house , in the first chapter in the book , tun m dah menceritakan sedikit bagaimana dirinya dilantik sebagai PM .

tidak timbul soal rasuah , soal jatuh menjatuhkan , sedangkan TUN M pada ketika itu berserah kepada undi MT sehingga UMNO diharamkan ketika perebutan tempat PM pada tahun 1980an. Secara tidak langsung tun m menceritakan semula apa yang berlaku pada ketika itu . Once of the person yang thau perihal perkara tersebut ada lah Mr,.Kadir jasin you all's can ask him.

for Me , tun M is a great leader that all ... there is no body can replace him....