.

IMAM MAHADI !!!!! BERJUANG BAWAK BINI ORANG !!!!!

IMAM MAHADI berjuang untuk menumbangkan kerajaan dengan mengheret bini orang.
Khalil Afendi Hamid ,47 , adalah seorang "pengangur tersesat" mati 15 minit selepas ditembak dibahagian tangan dan peha apabila mengamuk tak tentu pasal di JPM petang kelmarin. Pasanganya, Muhdalena Ahmad yang berumur 28 tahun bekas pelajar UIAM juga terkena tembakan dibahagian peha serta masih lagi dirawat di hospital Putrajaya. 

Perjuangan seorang lelaki yang menggelarkan dirinya sebagai IMAM MAHDI berakhir dengan sia-sia apabila ditembak mati oleh anggota polis. Bapa Muhdalena , Ahmad Adam 55 , menyatakan bahawa anaknya itu mungkin terkena sihir yang digunakan oleh lelaki yang menggelarkan dirinya sebagai imam mahdi tersebut. Ini kerana anaknya yang berpendidikan tinggi bekas student UIAM tidak akan bertindak sedemikian yang diangggap seperti ada sesuatu yang tidak kena keatas dirinya. 

Suami Muhdalena Ahmad juga turut menyatakan bahawa isterinya mula menunjukan reaksi pelik terhadapnya selepas beberapa hari mengenali lelaki imam mahdi tersebut. Akibat daripada ketaksubanya terhadap lelaki tersebut , maka tindakan meninggalkan dua anaknya dirumah ibu dan bapanya di Damansara dibuat dengan alasan , ingin menyelesaikan beberapa perkara untuk beberapa hari. 

TWH BERKATA : 

nak tergelak sangat pun tak boleh , nak mengata pun rasa mcm tak sesuai sebb arwah dah pun orang salah . Tetapi ini lah dia perjuangan yang sia-sia , mengaku diri imam mahdi , mengamuk tak tentu pasal , jika betul apa yang dikatakan seperti bapa Muhdalena bahawa anaknya terkena sihir , satu hal pulak nak jawap dengan Allah bab sihir (ilmu hitam). Tetapi persoalan yang TWH nak tanya , kenapa serang JPM ???? Adakah perjuanganya yang hanya berselindung banyak menyebut soal ilmu Allah di Blog nya iaitu Jaya Negara hanyalah satu tempat berselindung untuk membuktikan bahawa dirinya adalah Ahli PAS ?? Mungkin juga ... 

Apa pun segalanya pasti akan terurai apabila golongan bijak sana BLOGGERIANS berjaya mendapatkan bukti dan maklumat detail tentang Arwah Khalil Afendi. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: