.

HARUS BACA !!!! ANWAR IBRAHIM -PEMBOHONG !!!!!

Kenyataan ketua pembangkang Anwar Ibrahim yang menyatakan bahawa nasib ORANG MELAYU di Pulau Pinang jauh lebih baik daripada MELAYU DI KEDAH dan Terengganu adalah DUSTA semata-mata. 

TWH pergi sendiri melihat bagaimana nasib orang MELAYU di Pulau Pinang ketika ini , tidak ubah seperti MELAYU di zaman penjajahan JEPUN dan GERILA KOMUNIS satu masa dahulu. Cuma apa yang berbeza adalah tahun dan cara penjajahan dan rampasan kuasa. 

Alangkah biadapnya manusia berhati komunis ini , sehingga BANGSA yang SEAGAMA denganya sanggup ditipu , sanggup membiarkan nasib mereka tidak ubah seperti binatang HARAM sepertimana parti yang diperintah olehnya. 

Ini lah dia salah satu pembohongan Anwar Ibrahim bagi memenangi hati rakyat yang masih lagi kolot pemikiranya serta masih berada didalam KELAS yang Ke-3. Harap negara sahaja yang maju , pembangunan sana-sini , tapi pemikiran orang yang bergelar PEMIMPIN masih lagi seperti seorang kanak-kanak yang memekak inginkan aiskrim. 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

TWH hang betui !!! aku sokong sangat dengan statement ang ni , family pak aku ramai duk ada kat penang tu , tapi nasib depa dah mcm anjin kurap aku tengok ,

Kalau ang check balik enteries ang yang hak lepaih tu , ang ada tulis pasal orang penang duk jadi tempat buangan najis BABI , hang ada tulis haritu , baik ang p check balik ...

salah seorang keluarga melayu yang kena tu pak penakan aku ... elok sangat la hang dah kasi bongkoaq balik cerita ni ...

Anonymous said...

Salam saudara @ saudari TWH ,

Kot yer nak menabur fitnah pun , biar lah berpada saudara@saudari.

Kerajaan Negeri P.pinang , setakat hari ini , belum pernah menindas orang melayu pulau pinang , TWH jng salah anggap pulak benda ni, saliran yang duk ada tu , yang TWH tulis cakap orang melayu di usir keluar kalau tidak silap tu , sebenarnya tidak betul .

saliran itu hanya sementera sahaja, sementara untuk menantikan sistem perparitan kumbahan najis babi itu dibuat semula.

itu cerita sebenaq nya .. tq ye ..