.

TERBONGKAR !!!!!!! THE SMALLEST THINKING !!!!!! ANWAR IBRAHIM


Pada lapan tahun dulu apa Anwar komen tentang PAS dan DAP di hdapan masyarakat cina Sabah. DAP is a "SMALLEST THINKING " itu lah ayat yang dikatakan kepada DAP dan PAS. Malah DAP dan PAS dicabar untuk membentangkan agenda sebenar DAP dan PAS mengapa mereka berhaluan kiri di Malaysia.

Jika itu ayat Anwar pada lapan tahun dahulu sewaktu didalam UMNO yang pernah memberikan tempat untuk Anwar berjuang di arena politik tanah air. Kini Anwar menjadi musuh kepada Negara, kerana Anwar juga "once of the smallest thinking " sama seperti DAP dan PAS.

Pengerusi DAP , Karpal Singh cakap apa , "Anwar Perlu Bertaubat ".Sebab itu lah kenapa sampai ke hari ini agenda PKR bersama-sama FUCKATAN RAKYAT masih samar-samar dan tidak tentu hala. Suruh buat akuan bersumpah pun tak boleh , di desak rakyat untuk lakukan sumpah laknat pun sampai ke hari ini Anwar BELUM PERNAH melakukan SUMPAH LAKNAT keatas dirinya bagi menafikan isu-isu yang di keluarkan. 

Anwar Ibrahim , gelaran yang layak bagi dirinya adalah "TALAM DUA MUKA" tidak ubah seperti kafiraun . Yang hanya pandai menabur janji palsu kepada rakyat yang masih menantikan nasib rakyat dibela kononya FUCKATAN RAKYAT memperjuangankan hak rakyat. tetapi hakikatnya adalah untuk mengembalikan Malaysia kepada zaman sebelum merdeka. orang Melayu makan ubi kayu , duduk di cerok kampung. Rampas semua hak Melayu , MELAYU KEMBALI MENJADI BANGSA HINA , BANGSA BANGSAT dimata DUNIA. Itu lah Agenda sebenar FUCKATANRAKYAT.  
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: