.

GEMPAR !!!!!!! BUKTI PAS MULA HILANG SOKONGAN !!!!


Paksaan demi pakasaan yang dilakukan kepada ahli dan penyokong PAS tegar agar mereka berhimpun pula di felda-felda bagi mendapatkan sokongan ahli FELDA yang baru sahaja menerima durian runtuh oleh kerajaan Malaysia. 

Pembuktian diatas dibuat apabila sahabat bloggerians TWH Mymassa.blogspot.com berjaya mendapatkan salinan surat paksaan dan kerahan ahli dan penyokong PAS daripada ahli PAS kelantan yang mendakwa bahawa PAS semakin HILANG SOKONGAN. 


Menurut maklumat TWH lagi , NIK AZIZ kini sedang melalak , menangis teresak-esak apabila mendapat tahu bahawa rahsia PMBK terbongkar , yang mana Kerajaan Pusat telah menyalurkan royalti minyak yang dituntut oleh Kerajaan Kelantan telah diberikan kepada rakyat Kelantan. Tetapi malangnya , Nik Aziz dan konco-konconya yang taat dan setia kepada Nik Aziz kini mula berpaling tadah kerana Negeri Kelantan semakin miskin dan kemiskinan tersebut tidak dapat dibendung tanpa ada bantuan dari kerajaan pusat.

Rakyat Kelantan mulai sedar bahawa , Kerajaan Negeri Kelantan telah banyak telan duit rakyat ini juga berkaitan dengan bangunan Bazaar yang secara jelasnya menunjukan bahawa kegagalan dan pembaziran wang rakyat di Kelantan. 

Kini , warga felda pula menjadi sasaran pembangkang , kononya penyenaraian FELDA didalam bursa saham hanya akan mengakibatkan kerugian yang besar kepada warga felda. Sedangkan kerajaan yang selama ini menjaga warga felda telah pun menunjukan pembuktian bahawa tiada apa-apa perubahan merosot pasaran saham felda di luar negara , malah Malaysia menerima lawatan dan menjadi model kepada  Negara asing didalam industri asas tani. Ini lah dia hasil daripada kerja keras Kerajaan Pusat yang kononya membazir duit rakyat. 

RENUNG-RENUNGKAN ...   



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Korang nak EXPIRED DAH... Die yg Hilang Sokongan... Main taktik bersih* lawnye.