.

TERHEBAT !!!! ANWAR HILANG TITLE WAKIL RAKYAT !!!!!!

2 pertuduhan baru yang baru dikenakan kepada Anwar Ibrahim dan partner sejubur nye  Azmin Ali bersama-sama dua (2) orang lagi pengikut bengapnya , semalam telah menyebabkan Anwar Ibrahim berang serta merta di hadapan hakim mahkamah dengan wajah yang merah padam. 

Ini adalah kerana 2 pertuduhan baru tersebut akan menyebabkan Anwar ibrahim hilang maruahnya sebagai Wakil Rakyat. Dan kini Anwar ibrahim bersama-sama 4 sahabat PKR yang lain telah pun berhadapan dengan empat (4) pertuduhan yangmana jika sabit kesalahan Anwar Ibrahim akan menjadi pengundi semula.

Didalam penulisan laman blog PKR KeadilanDaily telah menyifatkan bahawa 2 pertudahan tersebut adalah bukti kekejaman politik kerajaan terhadap dirinya dan Azmin Ali. Tetapi secara jelas dan nyatanya , ada bukti yang kukuh berbentuk video serta anggota polis yang bertugas juga telah melaporkan perkara yang sama seperti mana pertuduhan ke 2 dibuat. 


Walaubagaimana pun Anwar Ibrahim dan Azmin Ali mengaku tidak bersalah walaupun ada bukti yang kukuh bahawa Mereka benar2 terlibat . Adakah video yang dibawa ke mahkamah tidak laku dan berunsur fitnah dan video tersebut menjadi bahan editing bagi melihat Anwar Ibrahim tidak bersalah. FUCK la . 

RENUNG-RENUNGKAN ....

  
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: