.

BUKTI !!!! NIK AZIZ AGEN PEMUSNAH BANGSA !!!!!


Pada tahun 1988 apabila negara digemparkan dengan pembuburan UMNO oleh Tun Mahathir Mohammed , pada ketika itu PAS bersama-sama DAP bernaung dibawah sebuah parti HARAM yang menentang Tun Mahathir iaitu SEMANGT 46. 

Pada ketika itu lah PAS dan DAP bersatu hati untuk untuk meninggalkan UMNO dibawah arahan Anwar Ibrahim yang ketika itu tergila-gilakan kuasa Tim.Pre.Umno. gerakan yang diatur langkah oleh Anwar kini telah memakan dirinya sendiri. 

Untuk mengubah mata rakyat dan penyokong-penyokongnya , mereka terpaksa menyebarkan dakyah-dakyah palsu dan fitnah demi fitnah ditebarkan ke seluruh tanahair. Dengan bantuan dari negara-negara Yahudi , mereka sudah hampir berjaya memecah belahkan BANGSA MELAYU kepada dua fahaman iaitu PAS dan PRO UMNO. 

PAS yang secara terangnya semakin terpesong pejuangan mereka , meneruskan agenda mereka bagi memastikan kerajaan yang sedia ada tumbang , dan mereka berfikir bahawa PAS akan memerintah Negara sekiranya UMNO dpt ditewaskan. 

DAP hanya menjadi penasihat kepada PAS, bagaimana gerakan memamah idealogi BANGSA MELAYU dapat dilakukan dengan berkesannya. Iaitu dengan cara menggunakan AGAMA ISLAM dan sensitiviti orang MELAYU . Itu lah gerakan mereka selama ini.

Renung-renungkan... 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: