.

WAJIB BACA !!!!! KARPAL SINGH SANGGAH PAS - HUKUM HUDUD !!!!!

 Pengerusi DAP Karpal Singh berkata hari ini sebarang cubaan Pas sekarang untuk memperkenalkan hudud di negara ini mencerminkan dengan buruk niat ikhlas di sebalik apa yang diputuskan di Muktamar Pas tahun lepas.

Beliau berkata, Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada Muktamar ke-57 parti itu Jun tahun lepas secara umum menyatakan bahawa tidak ada disebut negara Islam dalam al-Quran tetapi negara kebajikan.{Sumber}

_________________________________________________________________________________

Mengapa PAS mengubah corak perjuangan mereka yang dahulunya adalah "HUKUM HUDUD" kepada Negara berkebajikan? Mungkin ramai lagi yang belum mengetahui apakah jawapan dibealik penukaran tersebut, 

TWH difahamkan bahawa , PAS mulai sedar bahawa HUKUM HUDUD tidak diterima pakai didalam perjuangan FUCKATANRAKYAT. Sekiranya fuckatanrakyat berjaya merampas tampuk pimpinan kerajaan sediaada. 

Bagi meneruskan perjuangan tersebut , PAS terpaksa mengenepikan perjuangan asal mereka , kepada Negara Berkebajikan. 

PAS kini dilihat seperti LEMBU YANG DICUCUK HIDUNG , bagi memastikan perjuangan mereka berjaya , PAS terpaksa mengorbankan perjuangan asal mereka kepada perjuangan Negara Berkebajikan. Walaupun PAS menyedari bahawa "HUKUM HUDUD" tidak ada didalam menifesto fuckatanrakyat didalam PRU-13 akan datang.

Secara tidak langsung kini , PAS juga dilihat telah mula MENOLAK HUKUM HUDUD. 

PAS PELACUR DAP & PKR

PAS BABI TUNGGANGAN DAP YAHUDI

PAS MENOLAK HUDUD 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: