.

GEMPAR PENIPUAN PAS !!!!!! !!!


Selangor-Satu laporan pihak polis telah dibuat oleh Ketua Pemuda PAS Paya Jaras , Cikgu Wan Noor Azmi ketua pemuda PAS yang di pimpin oleh Ustaz yang ditangkap berkhalwat di bilik Hotel iaitu Ustaz Badrul Amin yang kononya terdapat sendikit pengedaran borang permohonan My-Kad bagi warga asing di dalam kawasan Paya Jaras.

Didalam beberapa laporan laman blog yang ditulis oleh cybertroopers PAS menyatakan bahawa hampir setiap  hari ,  bas-bas yang membawa pendatang asing akan masuk ke kawasan mereka bagi menghantar pekerja asing dengan bertujuan untuk diberikan My-Kad kepada mereka. 

TWH BERKATA : 

Bagaimana pula jika TWH menyatakan bahawa , isu ini sengaja ditimbulkan oleh Pihak PAS Paya Jaras dengan  bertujuan untuk memberikan imej yang buruk kepada UMNO . Sedangkan Badrul Amin , yang pernah ditangkap berkhalwat di dalam sebuah bilik hotel lebih arif berkenaan dengan pembelian IC dan projek mendaftarkan warga asing dan didaftarkan sebagai pengundi di Malaysia . Sebab , ayahanda Ustaz Badrul Amin sendiri pernah diberi My-kad dengan cara yang sama. Maka tidak hairan lah jika PAS Selangor juga mampu untuk berbuat demikian dan kemudianya menyalahkan perkara tersebut dilakukan oleh pihak UMNO dengan alasan menambah undi bagi memastikan Selangor menjadi Negeri yang diperintah oleh kerjaan UMNO .


Begitu juga dengan isu yang cuba didedahkan oleh Bloggerians The Unspinners , Bilamana PAS Selangor menuduh SPR cuba memanipulasi pengundi , sedangkan PAS kelantan mengupah pengundi yang mempunyai 2 IC di Siam sampai RM25000. Ni ape ke hal pulak kan ? 





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: