.

HARUS BACA !!!! KAMPUS TIADA CF DIBENARKAN DIDUDUKI !!!!!!

Dengan Selamba MB Selangor yang tanpa segan silu .. "SEMBANG BAGI ORANG BIMBANG" menyatakan , bangunan asrama yang diduduki pelajar UNISEL tidak mempunyai CF @ kebenaran dan pengesahan selamat untuk didiami oleh student.

Bagaimana keselamatan student yang belajar di Unisel? adakah terjamin keselamatan mereka ? Adakah ini yang dijanjikan oleh MB SELANGOR KHALID AL-GAGAPI yang dikatakan sebagai pendidikan percuma ? 

Ohh patut la percuma ... bangunan pakai buat , CF tak ada pun dah boleh teruskan modus operadi sebagai tempat menuntut ilmu. Pelbagai persoalan menghujani TWH dalam isu Unisel ini. 

Sejak dari tahun 2008 FUCKATANRAKYAT ambil alih Negeri Selangor , apakah yang MB Khalid bikin dalam Selangor , sampaikan bangunan Unisel tidak mempunyai CF sampai ke hari ini. Kemana perginya duit rakyat Negeri Selangor? Sampai student yang telah berdaftar untuk mendapatkan asrama juga turut terkandas. 

Mereka bukan lah dikalangan anak-anak orang senang. Tapi bila Unisel , sistem pendidikan unisel dicabuli dengan politik FUCKATANRAKYAT ini lah jadinya. Sampaikan terpaksa pulak student menanggung segala kecatatan fuckatanrakyat. Pelajar yang masih tidak lagi mendaftar masuk asrama mereka , ketika ini terpaksa menumpang dahulu dirumah kawan-kawan mereka yang tinggal berdekatan dengan fakulti mereka.

perkara ini jelas menunjukan bahawa Khaldai ehhh silap pulak Khalid MB Selangor telah GAGAL didalam pentadbiran sistem pendidikan untuk Negeri Selangor. Ini kan pula untuk melaksanakan Sistem Pendidikan secara percuma kepada rakyat Malaysia sekiranya mereka berjaya didalam PRU-13 nanti.  



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: