.

HARUS BACA !!!!! KARPAL SAMAN YB.NASHARUDIN !!!!!

Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa sedia bertemu Pengerusi DAP, Karpal Singh di mahkamah.

Ahli Parlimen Bachok itu menyifatkan Karpal yang menolak dan menentang keras pendirian Pas yang mahu melaksanakan hukum hudud itu sebagai telah menolak sebahagian daripada Islam yang sekali gus menolak Islam.

“Justeru saya kekal dengan pendirian saya bahawa Karpal adalah anti Islam dan bersedia untuk bertemu beliau di mahkamah.

“Menolak sebahagian daripada Islam bermakna menolak Islam," katanya kepada Mingguan Malaysia menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS), di sini hari ini.

Karpal semalam berkata, beliau dalam perkiraan untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas Nasharudin berikutan ulasan bekas Timbalan Presiden Pas itu bahawa Karpal anti-Islam kerana menentang hukum hudud.

Nasharudin berkata, beliau telah dididik oleh Pas bahawa ajaran Islam itu adalah syumul dengan merangkumi setiap aspek kehidupan iaitu akidah, perundangan dan akhlak.

Sehubungan itu, beliau yakin bahawa penolakan Karpal terhadap hukum hudud turut menjelaskan bahawa Pengerusi DAP itu juga menolak Islam. [Sumber: Utusan]

TWH : 

Perkara ini dah berkali TWH tulis dalam laman blog TWH , sekarang ni apa yang TWH pernah tulis dahulu kini terjadi juga akhirnya. Itu pun baru seorang ni jer la yang berani menyeret Karpal Singh Ke Mahkamah. Tapi kenapa tidak Nik Aziz dan Hadi Awang sendiri yang melakukan perkara sedemikian. 

Ini jelas menunjukan bahawa Nik Aziz dan Hadi Awang BACUL , TAKUT dengan tindakan yang bakal dikenakan oleh DAP dan PKR . Entah ape yang Nik Najis nak takut entah la. Malah boleh pulak cakap "usaha sama " dalam politik . Itu lah jawapanya bia setiap kali ditemu bual oleh media. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: