.

HARUS BACA !!!! PAS HILANG SUARA SECARA TOTAL !!!!


Datuk Mustafa Ali , Setiausaha Agung PAS menarik nafas lega apabila dua negeri yang dibawah pemerintahan PAS bersetuju untuk menerima pakai logo yang sama sperti DAP dan PRK semperna sambutan hari kemerdekaan negera tidak lama lagi.

Namun pasti ada sesuatu yang berlaku disebalik penerimaan PAS didalam isu ini . "Sebangsa , Senegara , Sejiwa " menjadi tema kepada PKR dan DAP menjelang sambutan hari kemerdekaan negara. Namun PAS Kedah dan Kelantan menolak tema tersebut kerana kedua-dua negeri ini mempunya tema mereka sendiri kononya. 

Penulis melihat dan menilai PAS yang mempunyai kuasa dominan didalam parti FUCKATANRAKYAT hanya mampu dinilai sebagai sebuah parti sampah , pak turut , pelacur politik dan sebagainya apabila gagal untuk berdiri sebagi sebuah parti yang memperjuangkan  agama Islam . 

Di Negeri Kedah , PAS memerintah tanpa ada sokongan atau bantuan dari PKR dan DAP begitu juga di Negeri Kelantan yang secara mejoritinya di sokong oleh penyokong PAS sendiri. Namun perkara yang sama juga berlaku di Selangor , bila mana UNDI PAS adalah undi penentu bagi memastikan FUCKATANRAKYAT terus memerintah negeri tersebut. 

Mengapa PAS hilang suara secara total ? Perkara ini berlaku apabila PAS menandatangani perjanjian persepakatan diantara PKR dan DAP yang secara jelasnya perjuangan mereka tidak sama seperti PAS. Malah PAS terpaksa mengubah corak perjuangan mereka yang sebelum ni dilihat bergegar-gegar memertahankan HUKUM HUDUD , tetapi kini PAS terpaksa mengubah jalan perjuangan mereka kepada NEGARA BERKEBAJIKAN seperti mana yang telah ditetapkan oleh PKR dan DAP. 

Seharusnya PAS berdiri teguh dengan pendirian mereka sekiranya mereka benar2 bersungguh untuk memacu Negara . Jika begini cara PAS , PAS dilihat sebauh parti yang LEMAH , PAK TURUT , BABI TUNGGANGAN kepada PKR dan DAP . Apa lagi yang harus diharapkan oleh rakyat kepada PAS jika begini kecil punya isu pun PAS tunduk kepada kemahuan PKR dan DAP. 








Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: