.

Harus Baca !!!!!! SYAITAN DAN MALAIKAT POLITIK !!!!



TWH , menyifatkan kata-kata Tun Mahathir itu adalah menyindir pemikiran rakyat Malaysia yang memilih FUCKATANRAKYAT sebagai Kerajaan yang bakal memerintah Negara , adalah sebuah pemikiran yang kolot . 

Didalam penulisan "Tun M " didalam buku The Doctor In The House banyak yang telah Tun M nyatakan didalam buku tersebut. Antaranya adalah "PERUBAHAN MELAYU" yang membawa maksud pemikiran dan fahaman politik MELAYU. 

Kini Tun M telah pun membuat kenyataan seolah-olah menyindir Orang Melayu , dengan erti kata lain mendesak agar Orang-orang Melayu berubah fikiran dan sokongan terhadap FUCKATANRAKYAT dan menukar sokongan mereka kembali kepada Kerajaan yang sedia ada.

DS Najib Tun Razak , didalam pemerintahan Negara dibawah tanganya , dalam masa singkat beliau cuba untuk merubah rakyat dan pemikiran rakyat di bawah misi "JANJI DITEPATI". Segala apa yang rakyat perlukan , beliau akan cuba sedaya-upayanya bagi memastikan rakyat Malaysia berada di dalam keadaan yang selesa.



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: