.

HARUS BACA !!!!!! MOMOKAN HUKUM HUDUD KARPAL !!!!


Terlalu banyak isu yang mengkritik "hukum Hudud " kebelakangan ini yang membuatkan TWH berasa sudah cukup tidak selesa apabila melihat kritikan-kritikan yang dibuat secara khusus oleh DAP terhadap Orang Melayu Islam di Malaysia. 

Pertama : - Secara jelas  perkara 3 didalam Perlembagaan Persekutuan termaktub bahawa Agam Islam diangkat sebagai Agama Persekutuan atau Agama Rasmi di Malaysia serta bahasa Melayu adalah bahasa Kebangsaan di Malaysia .  Persoalanya mengapa DAP ingin mengubah Perkara 3 tersebut?

TWH berpendapat bahawa , Karpal Singh didalam percubaan untuk memecah belahkan lagi perpaduan diantara kaum dengan momokkan berintikan HUKUM HUDUD terhadap orang bukan Islam di Negara ini . Sedangkang didalam perlaksanaan Hukum tersebut , ianya tidak akan melibatkan orang bukan islam di Malaysia, jadi mengapa perlu perkara tersebut di Momok-momokan oleh DAP? Sebaliknya perjuangan PAS juga terpaksa digugurkan demi melaksanakan perjuangan kafir DAP dan PKR. Ini dilihat semakin jelas , apabila secara tiba PAS berdiri teguh dengan memperjuangankan "NEGARA BERKEBAJIKAN" dan menolak terus perjuangan HUKUM HUDUD.

"Politik Murahan -DAP"

Ini lah cara DAP dan sekutu mereka berpolitik , bagi menghalalkan cara mereka berpolitik yang kononya ingin mengahpuskan penindasan terhadap rakyat yang dilakukan oleh kerajaan adalah dengan bermain dengan hukum hakam agama islam di Malaysia. 

TWH menyifatkan sebagai permainan politik murahan DAP. Yang kononya apabila Karpal memainkan isu HUKUM HUDUD ini , kaum lain juga akan turut melenting sama sepertinya dirinya. Tetapi perkara ytang sebaliknya pula yang berlaku , kaum dan bangsa lain di Malaysia menerima dengan hati terbuka sekiranya ianya akan memberikan perkembangan yang positif terhadap kemajuan Negara pada masa akan datang. 

Malah ada juga yang berpendapat , sekiranya Hukum Hudud ini dimomokkan secara berterusan oleh mana-mana pihak di Malaysia , ianya hanya akan memberikan impak yang buruk seperti ISLAMOFOBIA  atau menjejaskan keharmonian diantara masyarakat Islam dan Bukan Islam di Negara ini . 

KESIMPULAN RAKYAT

Rakyat seharusnya membuak pemikiran mereka dengan lebih luas sebelum menerima secara total apa yang diperjuangankan oleh FUCKATANRAKYAT. Menerima apa yaang diperjuangankan oleh mereka adalah suatu pilihan yang tidak cerdik. Kerana setiap janji yang pernah mereka taburi , tidak pernah mereka kotakan dan laksanakan di setiap Negeri yang mereka perintah. 

Kita boleh melihat apa yang terjadi di Negeri Pulau Pinang , Kedah , Selangor dan Kelatan. Pembangunan dan perkembangan apa yang mereka lakukan. Negeri Selangor sahaja yang dikatakan mendapat hasil kedua tinggi didalam Negeri-negeri yang mereka perintah , kini telah terhidu pulak telah hilang dana sebanyak RM141 Juta didalam isu yang melibatkan TALAM . Negeri Kedah pula tiada langsung apa-apa pembangunan untuk rakyat seperti mana yang mereka taburkan janji kepada rakyat. Kelantan pula , dah 20 tahun pun PAS ambil alih kerajaan Negeri , baru sebulan dua ni lah yang memekak untuk buat Highway untuk Kemudah Rakyat Kelantan, itu pun siap buat collection duit dari poket rakyat untuk kumpulkan dana bagi melaksanakan projek rakyat tersebut. 

Jika benar FUCKATANRAKYAT bersatu dan bersependapat , mengapa tidak Pulai Pinang yang heboh cerita kat rakyat bahawa kutipan hasil didalam Negeri Pulau Pinang berkembang dan bertambah baik dari Negeri-negeri yang lain tidak membantu Negeri yang diperintah rakan sekutu mereka iaitu PAS khususnya di KEDAH dan KELANTAN? 

Mengapa Kelanatan yang heboh cerita nak buat Highway untuk rakyat di Kelantan , perlu sampai meminta sedekah kepada rakyat agar dapat mengumpul dana bagi melaksanakan projek tersebut. Sedangkan DAP bergantung undi kepada penyokong PAS yang menyokong setia dan sanggup membuang undi untuk DAP. 

Renung-renungkan... 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: