.

HOT STUFF !!!!!! SELANGOR - PUSAT HIBURAN BEROPERASI SEPERTI BIASA DI BULAN PUASA !!!!!!

Lagi Kisah Premis Pusat Urut Tradisional diserbu di Selangor. Sebuah pusat urutan tradisional di Bandar Puteri Puchong , SELANGOR sekali lagi diserbu oleh pihak berkuasa MPSJ pada malam kelmarin. 

Ketika sedang seronok diurut didalam keadaan BERBOGEL tiga orang pelanggan terkejut berok apabila menyedari bahawa premis tempat mereka kunjungi tersebut sedang diserbu oleh pihak MPSJ dengan kerjasama Pihak Polis Cawangan Kongsi Gelap , Judi dan Maksiat  IPD Serdang. 

Didalam serbuan tersebut 11 orang wanita warga asing telah ditahan bersama-sama tiga lagi yang lain iaitu pelanggan tetap pusat uratan tradisional tersebut. Turut sama ditahan adalah dua (2) orang lagi dipercayai penjaga premis tersebut. 

Menurut Pengarah Jabatan Penguatkuasaan MPSJ Ahmad Hassan berkata , premis tersebut telah diserbu berkali-kali oleh pihaknya sebelum ini. Namun kerana sikap pemilik premis tersebut yang degil dan keras kepala sama seperti MB Selangor Tan Sri Gagap , enggan untuk menurut perintah yang dikeluarkan oleh jabatanya untuk menutup premis tersebut. MAka tidak hairan lah jika MENTERI BESAR SELANGOR TAN SRI KHALID IBRAHIM pernah membuat kenyataan seperti dibawah. 


 Yang menjadi tanda tanya kepada TWH adalah , DIMANA KUASA PAS didalam Negeri Selangor , Negeri yang diperintah oleh FUCKATANRAKYAT ini? Sedangkan kita sedia maklum bahawa PAS adalah sebuah parti politik yang sanggup bermatian bagi memperjuangan HUKUM HUDUDNYA sejak dari dulu lagi sehingga la ke hari ini. Tetapi malangnya , PAS tiada suara untuk mentadbir Negeri Selangor yang bermejoritikan kepada Bangsa MELAYU beragama ISLAM. Disini PAS dilihat GAGAL untuk melaksanakan segala hukum-hakam yang menjadi bahan bualan mereka di setiap ceramah yang mereka adakan. Secara tidak langsung , PAS kini dilihat seperti SEORANG BARUA kepada PKR dan DAP yang secara nyatanya adalah PENTADBIR NEGERI SELANGOR. 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: