.

HOT !!!!!!! LU BIKIN GUA PANAS !!!!!!!!

 

Pulau Pinang - Sedang umat islam seluruh dunia merasai nikmatnya ramadhan , berpuasa dengan penuh kesungguhan dan ke ikhlasan , berlainan pula sambutan ramadhan di Pulau Pinang. 

Tahun ini ramadhan di Pulau Pinang disambut dengan raplika "beer ". Alangkah terperanjatnya TWH apabila ada sahabat bloggerians TWH menyatakan bahawa Replika tersebut memang sengaja dibangunkan ditengah-tengah bandar Pulau Pinang semperna menyambut kehadiran bulan Ramadhan Al-Mubaraq. 


 Bulan ramadhan yang sepatutnya dihiasi dengan aktiviti keharmonian dicemari dengan replika botol arak ini yang dianggap terbesar di Malaysia. Replika botol arak ini disusun rapi di tempat awam di sekitar Pusat Bandar George Town. Pulau Pinang.


Pusat Bandar George Town itu merupakan pusat membeli belah untuk penduduk di sana dan mereka yang beragama islam pastinya terkejut dengan adanya replika itu yang dipaparkan di tempat awam sebegitu.

teruskan membaca : BROBLOGGER.NET

Maka tidak menjadi kehairanan lah sekiranya Selangor juga melakukan perkara yang sama seperti Pulau Pinang , MB Selangor yang mengeluarkan kenyataanya di akhbar , " Pusat-pusat Hiburan akan terus beroperasi seperti biasa di bulan ramadhan. "kata Khalid Ibrahim kepada pemberita. 


Ini jelas seerrta terang lagi bersuluh , apabila kehadiran Bulan Ramadhan tidak lagi dihormati sebaliknya dicemari dengan pelbagai aktiviti Kemaksiatan secara berleluasa di seluruh Negeri dibawah pentadbiran FUCKATANRAKYAT. 

Dimana PAS didalam mempertahankan isu ini. Apakah fungsi PAS setelah pentadbiran Negara diambil alih oleh FUCKATANRAKYAT sekiranya mereka menang didalam PRU-13 akan datang. Sedangkan FUCKATANRAKYAT dan kroninye banyak melakukan perkara yang mungkar ketika di bulan Ramadhan ini , PAS hanya berdiam diri , melihat , sambil tersenyum lebar memerhatikanya.  
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: