.

PANAS TERBAKAR !!!!! KARPAL SINGH MEMANG SIAL PUNYA RASIS !!!!

Seperti yang telah penulis jangkakan berkenaan dengan statement yang dikeluarkan oleh Karpal Singh di buletin Tv3 jam lapan tadi yang menyentuh isu dalaman FUCKATANRAKYAT diantara DAP dan dan fahaman Negara Islam dari PAS.

Raja rasis di tanah melayu ini , itu lah dia Karpal Singh yang secara terangnya MENOLAK SEKERASNYA perjuangan PAS dahulu yang menginginkan HUKUM HUDUD dilaksanakan di Malaysia. 

Secara tidak langsung apabila HUKUM HUDUD dilaksanakan di Malaysia , membawa maksud bahawa MAlaysia adalah sebuah Negara Islam. Tetapi apabila PAS adalah rakan sekutu terhadap FUCKATANRAKYAT iaitu DAP dan PKR , PAS terpaksa akur walaupun suatu hari nanti akan bertuankan DAP sekiranya berjaya merampas pemerintahan pusat negara. 

Karpal yang mempunyai kepentingan politik dirinya sendiri , sememangnya Bapak segala rasis @ perkauman di Malaysia . Ini adalah nyata dan fakta. Jika anda masih ingat , satu masa dahulu Karpal pernah menyentuh institusi raja-raja melayu. Ini sudah cukup kuat untuk menyatakan bahawa Karpal Karam Singh ini sebagai raja perkauman di Malaysia. 

Apabila dengan beraninya Karpal Karam ini menyentuh isu Institusi Raja-raja Melayu , ini membawa maksud bahawa penghapusan HAK MELAYU juga akan terusik. 

Ini lah perkara yang orang melayu khususnya penyokong-penyokong pembangkang tidak nampak apakah strategi yang digunakan oleh DAP bagi memastikan HAK MELAYU dan KEISTIMEWAAN ORANG MELAYU tercabul. Tidak ubah seperti sebuah parti politik yang berfahaman KOMUNIS.

Namun dik kerana nafsu yang membuak-buak puak PAS yang telah pun confirmkan tiket untuk ke Syurga PAS , maka perlihatan mata hati mereka turut juga kabur dan buta untuk menilai sejauhmana perjuangan PAS sekiranya masih berada didalam parti FUCKATANRAKYAT.

SIAPA YANG RASIS SEKARANG !!!!!!!! 






Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: