.

PENGAKUAN !!!! SAYA ANTI-ISLAM !!!!!


Dalam soal hukum hudud dan negara Islam, apakah pendirian tegas YB dan DAP akan terus kekal?

Sampai bila-bila pun, inilah pendirian kami (DAP), menentang penubuhan Islam yang boleh mengamalkan hukum hudud. Tetapi jangan manipulasi kenyataan saya dengan mengatakan tindakan menentang konsep negara Islam itu bersamaan dengan menentang Islam. Saya tekankan sekali lagi, saya atau DAP tidak pernah sesekali menentang agama Islam. Adalah dua perkara yang berbeza, menentang agama Islam dan menentang konsep penubuhan negara Islam.

Pas haruslah menerima hakikat sebenar, sehingga akhir, kami tidak akan sesekali berkompromi dengan soal negara Islam dan hudud... sampai bila-bila, Pas harus sedar dengan realiti ini.

TWH: 

NEGARA SEKULAR , membawa maksud negara yang bebas tanpa ada ikatan mana-mana agama lain untuk dijadikan sebagai agama rasmi sesebuah negara. Itulah yang dimaksudkan oleh karpal karam ni. Sama seperti negara-negara di Eropah dan Amerika sendiri pun Kistian tidak dijadikan sebagai agama rasmi negara tersebut. 

Tetapi ianya berlaianan di Malaysia , Mengapa perlu Karpal membahaskan dan menolak secara total Malaysia menjadi sebuah Negara Islam , sedangkan Hukum Hudud secara terangnya tidak akan melibatkan orang yang bukan beragama islam .

Ini satu perkara yang membuatkan TWH berfikir dan menjadi tanda tanya kepada TWH mengapa DAP risau sangat Malaysia secasra RASMINYA MENAJDI NEGARA ISLAM. Aada sesiapa boleh terangkan..
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

Semoga akan muncul golongan muda di malaysia ini yang akan ikhlas berjuang kerana Allah. Ramai golongan muda berdakwah mengikut bidang masing2 (artis, pendidik, professional) semoga akan muncul suara anak muda yg islamic di dalam arena politik. InsyaAllah, nama ku o.f

Talk With Hand said...

memang ada pun golongan muda yang benar-benar memperjuangankan Islam di Malaysia ni , tapi BACUL .. sebab semua dah join PAS ... kalau dah PAS bacul .. maka yang ikut pun turut la Bacul ...