.

HARUS BACA !!!!! PAS AKAN KELUAR DARI FUCKATANRAKYAT !!!!!!

Kudis , Kurap dan pekong PAS kini semakin bernanah dan berbau busuk , sebusuk BANGKAI di tepi jalan. PAS kini dilihat hanya sebuah parti yang menyumbang kepada perpecahan fahaman Agama Islam dan MELAYU di kalangan orang-orang melayu di Malaysia. 

Adakah PAS kini masih lagi berada didalam angan dan mimpi mereka yang kononya PRU-13 akan datang FUCKATANRAKYAT pasti akan berjaya menembus kubu kuat Putrajaya?

Sehingga ke hari ini PAS masih lagi tidak sedar bahawa mereka sedang dipergunakan oleh PKR dan DAP bagi melaksanakan apa yang telah di rancang oleh PKR dan DAP. Sedangkan UNDI Pas adalah undi penentu kepad DAP dan PKR untuk terus dilihat masih RELEVAN didalam perjuangan FUCKATANRAKYAT. 

PAS sama sekali masih tidak menyedari bahawa Perjuangan HUKUM HUDUDnya adalah senjata utama PKR dan DAP bagi memastikan perpecahan kaum terhadap orang-orang Melayu terjadi sehingga ke hari ini. Ini kerana Anwar Ibrahim , karpal Singh dan Lim Guan Eng mempunyai agenda mereka yang tersendiri. Oleh sebab itu , DAP dan PKR bergabung secara sulit untuk menyusun atur gerak kerja mereka bagi memastikan Orang Melayu dilihat kini semakin tidak bersatu serta mempunyai fahaman Islam yang belainan walaupun dari agama dan bangsa yang sama. 

TWH baru sahaja menerima desas desus yang menyatakan bahawa PAS akan keluar daripada FUCKATANRAKYAT sekiranya pasukan mereka di ketepikan apabila FUCKATANRAKYAT mula menakluki Putrajaya.

Perkara ini mungkin akan berlaku didalam PRU yang akan datang. PAS yang semakin hilang kuasa di dalam Negeri-negeri yang FUCKATAN perintah kini ahlinya semakin hilang kepercayaan dan kewibawaan parti itu. Contohnya di Negeri Selangor dan Pulau Pinang. Kini PAS hanya menjaga biro yang langsung tidak mencerminkan bahawa PAS benar-benar ingin membuktikan bahawa ISLAM di Utamakan. Kilang Calsberg di Shah Alam , sehingga ke hari ini masih lagi teguh berdiri. Kilang Arak jenis Anchor di Sungai Wei jugak begitu. Persoalan yang timbul , Mengapa PAS tidak melenting ? Jika benar-benar ingin membuktikan bahawa PAS berpegang teguh kepada Perjuangan Islam mereka? Tatpi sebaliknya yang berlaku. malah PAS hilang kuasa dan suara. 






Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: