.

HARUS BACA !!!!!! PAS TIADA PENDIRIAN !!!!


PAS kini dilihat sudah tidak relevan lagi untuk bersama-sama FUCKATANRAKYAT untuk bersama-sama didalam perjuangan Anwar Ibrahim , Karpal ,dan Lim Guan Eng bagi menumbangkan kerajaan yang memerintah.

secara jelasnya , PAS kini hanya dipergunakan oleh DAP dan PKR bagi memastikan FUCKATANRAKYAT dilihat sebagai sebuah parti yang mempunyai ramai penyokong. Sedangkan PAS adalah penentu sokongan dan UNDI yang besar terhadap DAP dan PKR.

Jika benar PAS benar-benar ingin berdiri dengan perjuangan HUKUM HUDUD , mengapa tidak PAS bertindak tegas apabila dimaklumkan secara rasmi oleh Anwar Ibrahim dan Karpal Singh bahawa HUKUM HUDUD tidak ada didalam buku perancangan FUCKATANRAKYAT sama ada BUKU JINGGA yang mereka persetujui bersama , mahu pun diari Anwar Ibrahim sendiri juga tidak tertulis akan melaksanakan hukum islam tersebut.

Malah PAS dengan selamba menukar hala tuju perjuangan mereka kepada Negara Berkebajikan setelah didesak rapat oleh karpal Singh. Ini juga jelas menunjukan bahawa PAS tidak mempunyai pendirian yang tetap dalam menantukan hala tuju sebenar perjuangan mereka. 

Hukum Hudud dan NEgara berkebajikan digunakan bagi mengaburi mata rakyat khususnya penyokong PAS yang tegar. penyokong PAS yang dihantui dan diracuni dengan pemikiran kolot PAS , cukup hanya dengan menyatakan bahawa pemimpin2 UMNO semuanya adalah Korupsi dan makan duit rakyat, sudah cukup untuk memonopoli akal fikiran orang Melayu. 

Kini selepas tindakan yang dikenakan keatas  YB.Hassan Ali , semakin ramai general perang PAS akan meninggalkan pasukan tempur PAS. Ini kerana mereka merasakan bahawa sudah Tidak Relvan lagi untuk bersama-sama Parti yang menolak Hukum Islam. 





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: