.

HARUS TENGOK !!!!! HARUS DENGAR !!!! HARUS NILAI !!!!


Mengapa tidak bersekongkol dengan DAP , dan agen upahan YAHUDI , PKR , jika datangnya golongan pemimpin yang hidupnya pernah bergelumang dengan ZINA. Maka tidak hairan jika habis setiap generasi baru yang menyokong perjuangan PAS di lacurkan minda mereka dengan perjuangan HUKUM HUDUD. 

Persoalanya adakah MAT SABU salah seorang daripada PEMIMPIN TERTINGGI PAS , sanggup untuk menerima hukuman yang bergaris panduanya dari HUKUM HUDUD? Jika ikut daripada bukti ini , SAH bahawa MAT SABU pernah menodai seorang suri rumah kepada seorang sahabatnya yang berada didalam perjuangan PAS. 

Sebut sahaja nama MAT SABU , siapa yang tidak kenal dengan MAT SABU yang terkenal dengan ceramah yang kalau bercakap langit boleh roboh dan runtuh. Tetapi hakikatnya , di sebalik perjuanganya didalam PAS adalah satu TOPENG!!!!!! SEMATA-MATA!!!!!! HUhhhhh CILAKA sungguh. 

Macam mana pemimpin seperti ini boleh dipilih untuk diikut perjuangan mereka? adakah Nik Aziz hanya membutakan mata dan memekakan telinga semata-mata untuk menerima orang begini sebagai pemimpin , asalkan dapat sokongan daripada mereka2 yang menjunjung MAT SABU yang dianggap sebagai seorang ustaz , khalifah utusan Allah. PUUUUUIIIIIIII !!!!!!! berkahak sekejap TWH. 

Renung-renungkan. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: