.

HARUS BACA !!!!!!! SANGGUP GADAIKAN ISLAM KERANA INGIN MENANG PRU-13!!!!!


"PAS akan terus bersama didalam perjuangan PakatanRakyat , kerana memerlukan sokongan bukan MELAYU dan ISLAM bagi meneruskan perjuangan PAS , walaupun mendapat tentangan daripada akar umbi".kata Nik Aziz Nikmat. 

Ini lah dia perjuangan PAS yang sebenar. Asalkan menang didalam PRU-13 akan datang , sanggup mengenepikan apa yang dituntut oleh agama Islam yang sebenar. Ini lah yang dikatakan "CAKAP TIDAK SERUPA BIKIN ". 

Nik Aziz menyatakan bahawa , DAP tidak pernah menganggu PAS sepanjang mereka bekerjasama bagi memenangkan PakatanRakyat didalam PRU-13 akan datang. Sedangkan apa yang berlaku ada lah kini PAS semakin hilang kuasa didalam PakatanRakyat. Selango , PAS jadi APA? Pualau Pinang PAS jadi APA ? situasi ini pasti berbeza dengan Negari yang diperintah oleh PAS sendiri. Itu pun tidak semaju Negeri yang DAP jaga seperti Pulau Pinang. 

Pulau Pinang tu x ada pelantar minyak pun , tapi kita kena fikir mcm mana Pulau Pinang terkenal dan boleh dikatakan Negeri yang maju , jika bukan kerana atas nama Pemerintah UMNO dan MELAYU dan ISLAM. Sebelum DAP ambil alih lagi pun. Pulau Pinang tu dah maju ditangan siapa ? TANGAN TUN.M . Itu pun akar umbi PAS tidak nampak ke.? Buat perbandingan yang nyata . Jangan asyik suka mencari apa salah dan dosa orang lain sedangkan diri sendiri pun melakukan perkara yang sama. 

Kita fikirkan lagi dengan lebih mendalam. Jika kata DAP itu turut serta berada didalam perjuangan PAS selama hari ini. TWH belum pernah lihat DAP turut berada didalam Perhimpunan yang dianjurkan oleh PAS didalam menuntut ROYALTI MINYAK untuk rakyat Negeri Kelantan bagi menyatakan sokongan DAP terhadap perkara tersebut. Ehhhhh.... sudah lah DAP woiii.... memang dah jadi resam KOMUNIS pun utk tidak membiarkan bangsa MELAYU ni maju , perkara ini bukan orang tak tahu. Cuma orang yang BUTA dan TULI serta tidak mengerti apakah erti perjuangan yang sebenar itu , DAP dan PAS boleh gula-gulakan. 

RENUNG-RENUNGKAN.....
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: