.

PERLU BACA !!!!! RAKYAT BERSEDIA DENGAN CALON !!!!

"Saya menyokong , sekiranya nama calon yang bertanding di umumkan lebih awal , agar dapat memberikan ruang dan peluang kepada rakyat untuk memilih siapakah calon yang bakal bertanding." kata Menteri Wilayah Persekutuan , Dato' Seri Raja Nong Chik merangkap Ahli Majlis Tertinggi UMNO.

Ini membuktikan bahawa kerajaan yang sedia ada bersedia untuk mendengar denyut nadi rakyat yang sebenar. Rakyat diberi peluang oleh kerajaan yang sedia ada utk memilih siapakan calon yang akan turun bertanding didalam PRU-13 akan datang. 

Hanya dengan cara ini sahaja , rakyat mungkin akan berpuas hati dengan pilihan rakyat sendiri. ini lah yang dikatakan ketelusan kerajaan yang memerintah Malaysia sekarang ini. Rakyat perlu memilih dengan bijak bagi menentukan kerajaan yang akan datang. 

Dato' Seri Raja Nong Chik juga berkata , cara ini sedang dikaji bagi memastikan tidak lagi berlaku pelbagai POLIMIK serta perbuatan SABOTAJ dikalangan ahli parti dan AJK tertinggi pucuk pimpinan. Justeru itu rakyat diminta untuk memilih dengan bijak dan memilih mengikut kepuasan hati sendiri. Bagi memastikan kerajaan memerintah pada pru-13 nanti.

Persoalan yang ditanya oleh TWH , adakah pihak opposition bersedia untuk melakukan seperti apa yang UMNO akan lakukan untuk rakyat. ? Sudah tentu tidak . Kerana pada dasar dan mata kasarnya pihak opposition nampak bersatu , sedangkan mereka hanya berjuangan untuk memuaskan ahati mereka sendiri tanpa memikirkan kesanya kepada rakyat dan generasi pada masa akan datang. 

renung-renungkan....

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: