.

GEMPAR !!!! AZIZAN TIDAK PEKA MASALAH RAKYAT KEDAH !!!!

PAS di Kedah terlalu sibuk berpolitik sehingga lupa bahawa merekalah sebenarnya kerajaan negeri yang harus menyelesaikan masalah rakyat.

Timbalan Ketua UMNO Jerlun, Datuk Othman Aziz, berkata apa yang lebih mengecewakan, jika banyak permasalahan rakyat diajukan kepada Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak, beliau sering mendakwa tidak tahu menahu mengenainya.

Tak buat kerja

“Kedah ditadbir PAS kononnya ada pakatan tapi yang peliknya puak PAS ini, dia pergi pacak bendera, pergi ceramah dan mencaci sampai lupa nak buat kerja yang sepatutnya dan apa yang kita (UMNO) buat serba tak kena pada mereka.

“Sebenarnya mereka yang kena selesaikan masalah dihadapi rakyat tapi itulah cara pengurusan dan pemerintahan yang dilakukan.

“Kita nak tanya rakyat Kedah, bukankah KUIN (Kolej Universiti Insaniah) kini menghadapi aliran tunai yang teruk dan kekurangan pelajar kerana yuran yang dikenakan terlalu tinggi.

“Rakyat Kedah juga diperdaya bahawa Kedah akan menerima RM20 juta hasil menjual air kepada Pulau Pinang, walhal mesyuarat pun baru nak mula.
“Kita tanya soalan kepada Menteri Besar, jawapannya tak tahu. Itu MB kami, dia tidak tahu apa-apa,” katanya ketika membahaskan usul Ucapan Dasar Presiden UMNO. (BERITA PENUH)
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: