.

GEMPAR !!! PANAS BERASAP !!!!!! PAS ROSAK KERANA PEREMPUAN !!!!!



BERSIH 2.0 adalah pembuktian bahawa PAS yang dipimpin oleh Nik Aziz dan Al-Ustaz Hadi Bawang ...eh silap .. Hadi Awang adalah sebuah Parti politik yang mengikut telunjuk seorang wanita yang BUKAN BERAGAMA ISLAM. 

Malah PAS juga turut mengikut telunjuk seorang wanita BUKAN beragama ISLAM yang bertangungjawab keatas KES lina Joy yang MURTAD serta seorang wanita yang MEMPERTIKAIKAN secara terbuka PERKARA 121 (A) Hukum Syariah dibawah Perlembagaan Persekutuan dengan menyatakan Hak Kebebasan Beragama. 

Adakah landasan ini yang diiikut oleh Nurul Ezzah didalam kenyataanya baru-baru ini sehingga menyebabkan banyak pihak rasa berpuas hati. 

Ini bukan lah mencerminkan PAS adalah sebuah parti yang tegas dengan pendirian mereka yang sebelum hari ini memperjuangkan HUKUM HUDUD dan kini Negara Berkebajikan , dengan hanya mengikut telunjuk SEORANG WANITA.

Maka tidak hairan lah jika PAS berbangga dengan penyertaan artis wanita yang terlalu banyak kontroversinya sewaktu zaman meningkat naik seperti ABBY ABADI dan Aisyah untuk menyertai perjuangan PAS. 

Begitu juga dengan Demostrasi BERSIH 3.0, Perhimpunan yang dianjurkan oleh Wanita yang sama , serta PAS jugak lah yang penuh di atas jalan Raya untuk menyertai perhimpunan tersebut. Apakah penyokong PAS tidak sedar bahawa , kederat mereka sedang dipergunakan oleh Puak-puak yahudi bagi memorak perandakan sebuah Negara yang Aman damai ? Sedangkan mereka juga turut sedar bahawa , HUKUM HUDUD tiada didalam kamus perjuangan FUCKATANRAKYAT. 

Entah la sampai bila la agaknya orang-orang PAS ni nak sdar dari lena dambil diulit mimpi ngeri untuk menjadi Pemimpin Negara pada masa akan datang.   

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: