.

HARUS BACA !!!! RAKYAT SOKONG NURUL EZZAH !!!


Asakan demi asakan diberikan oleh rakyat yang sememangnya tidak dapat menerima dengan kenytaan Ahli Parlimen L.Pantai yang dianggap memperlekehkan agama serta mengabaikan apa yang dituntut oleh Agama Islam , didalam forum anjuran PR lalu. 

Namun sehingga ke hari ini , penyokong dan ahli PR masih lagi tidak memberikan apa-apa keterangan yang membela kepada Nurul Ezzah .Sehinggalah Sultan Selangor yang menyatakan rasa tidak selesa dan kesal dengan apa yang telah diperkatakan oleh Nurul Ezzah di dalam menyampaikan maksud sebenar HAK KEBEBSAN BERAGAMA oleh MELAYU di Malaysia. 

 Dia orang tak sedar yang pencacai pr jugak akan dihalau dari bumi yang mereka pijak satu ari nnti, sekiranya pr memerintah. bukti di kampung buah pala dipulau pinang, sedangkan penyokong pr hampir 95% yang benar2 sokong pr, akhirnya apa sudah jadi, mereka sendiri dihalau sekarang mana rumah dia orang!!!!!!

Kini masyarakat sudah dapat menilai sejauh mana kewibawaan Nurul Ezzah yang selama hari ini pandai sangat dalam selok belok agama islam hanyalah di peringkat MUQADAM sahaja tidak sampai ke peringkat Al-Quran dan memahami erti sebenar yang tertulis dalam Al-Quran. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: