.

GEMPAR !!!! ANAK - HARAM !!!!!



Pembangkang yang kini semakin ketandusan isu mempergunakan "ANAK " sebagai tempat untuk mereka menyebarkan fitnah dan dakyah palsu mereka.

ANAK yang kononya adalah membawa suara warga FELDA yang sebenar adalah sebuah Pertubuhan Haram kerana secara jelas dan nyatanya ANAK tidak berdaftar dengan Pendaftar Pertubuhan (ROS). 

Kononya , ANAK adalah sebahagian daripada warga FELDA dan membawa suara rakyat peneroka FELDA akhirnya diketahui juga apakah sebenarnya tujuan penubuhan ANAK. 

Pada akhir minggu lalu penulis ada menulis berkenaan dengan pertubuhan haram ini yang bertajuk , "GEMPAR !!! PENEROKA TOLAK PAKATANRAKYAT!!   . Hanya berselang hari sahaja kisah ANAK HARAM ni , keluar lagi di dada akhbar. 

ANAK dipergunakan untuk menyampaikan dakyah-dakyah yang berbaur fitnah serta tuduhan-tuduhan palsu pembangkang terhadap kerajaan dengan harapan mereka mampu meraih undi warga felda yang telah cukup hidup didalam keadaan yang bersederhana dan selesa.  

Apakah pemimpin-pemimpin pembangkang tidak merasa malu bahawa mereka sudah terang-terang ditolak oleh warga FELDA? Apakah dengan cara menubuhkan Pertubuhan HARAM seperti ANAK itu mampu untuk menyekat usaha kerajaan Janji Ditepati ?

 RENUNG-RENUNGKAN ,.... 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: