.

HARUS BACA !!!! MASIH ADA MELAYU TAK SEDAR DIR !!!!!


Setelah umum mengetahui bahawa kesemua perwakilan Melayu DAP kalah dalam pengundian jawatan semasa Perhimpunan Cibai DAP , DAP melancarkan kempen propaganda dengan menyebarkan risalah "Melayu Dalam DAP" . Apa yang pelik adalah, penyebar-penyebarnya YB Cucuk Hidung DAP DUN Sikamat YB Aminudin Harun. 

Ternyata ia adalah kempen DAP yang bertujuan meliberalkan orang-orang Melayu dengan konsep bercirikan chauvisme dan ekstrimis bangsa, ADUN Melayu ISLAM ini boleh pulak tolong sebarkan kepada orang-orang Melayu di kawasannya. Apa yang pelik , gambar Tunku Aziz pun masih ada di dalam kempen DAP ini.

Sudah terang lagi bersuluh bahawa puak-puak ekstrimis Cina di dalam DAP menolak Melayu di dalam persidangan mereka, kita selaku Melayu pula terhegeh-hegeh membantu mereka untuk nyatakan "DAP pro Melayu dan akan tolong bangsa kita." ..." Pundek dan kepala hotak ko..." itulah kata-kata yang patut dihambur kepada jentera mereka jika kita terima risalah ini dari PKR! 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: