.

GEMPAR !!!!!KERANA DESAKAN DEMI DESAKA !!!! MENGAPA SELANGOR BUBAR AWAL !!!!!!

Tarikh akhir yang RASMI bagi Negeri Selangor untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) Negeri Selangor adalah pada 22 April 2013. Tetapi MENGAPA Mb Selangor seperti tidak sabar-sabar menantikan tarikh rasmi tersebut , seperti "OVER CONFIDENTS" pun ada TALKWAITHHAND tengok . Persoalanya adalah MENGAPA ??   

MB SELANGOR KHALID GAGAP , telah pun membuat pengumuman bahawa akan membubarkan DEWAN UNDANGAN NEGERI DUN SELANGOR seminggu selepas perayaan Cap Goh Mei diraikan oleh kaum cina .

Pengumuman tersebut dibuat adalah berdasarkan kepada desakan-desakan daripada badan-badan bukan kerajaan NGO Negeri Selangor yang diterima oleh pihaknya sejak dirinya dilantik menjadi Menteri Besar Selangor lagi. 

Perkara ini semakin terbukti kesahihanya apabila terlalu banyak lambakan isu yang melibatkan kerajaan Negeri Selangor yang ditadbir oleh PakatanRakyat selepas PRU-12 pada tahun 2008 lalu. 

Pelbagai isu berat yang melibatkan ketidak puasan hati rakyat Selangor terhadap kerajaan yang dipimpin Khalid gagap , antaranya adalah , isu Air percuma , Isu SAMPAH , dan yang paling berat adalah isu TALAM yang melibatkan DUIT RAKYAT Selangor yang terpaksa menanggung hutangnya terhadap TALAM CORP. 

Inilah sebab mengapa Khalid Gagap ingin mempercepatkan proses pembubaran DUN Negeri Selangor , walaupun ada sahabat-sahabat bloggers menyatakan bahawa , Khalid gagap cuba mengejar kemenangan Moral pada dirinya apabila Perdana Menteri Malaysia terpaksa ikut rentaknya di dalam mengejar tarikh Pilihanraya Umum yang sebenar akan diadakan.

Pada hakikatnya yang sebenar adalah Khalid rakyat selangor sudah MENOLAK KEPIMPINAN PAKATANRAKYAT ini buktinya ...... 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: