.

HARUS BACA !!! APA INI SEMUA , ADAKAH ANDA !!!!!!!


Pada tahun 2008 Pakatan Haram menguasai Alam Cyber, Pada tahun sebelumnya dan sekarang Cyber Pakatan Haram sudah mula mengelabah..??

Perang Maya makin hebat, makin mendapat tempat, makin sengit dengan pelbagai kaedah dan platform yang digunapakai.

Disaat ini, siapa yang menguasai semua medium atau platform maka merekanlah yang akan mengatasi pihak lawan. Pakatan haram memang terkenal dengan strategi kotor perang cyber sejak sebelum PRU12, walhal ketika itu Malaysia masih baru dalam dunia siber dan tak ramai yang membaca menggunakan internet malah penulis maya amat kurang.

Penggunaan Blog, Facebook, Twitter, Friendster dan sebagainya amat ketara ketika ini dan setiap medium atau platform mempunyai pengikut tersendiri malah ianya diberi penambahbaikan setiap masa bersesuaian dengan peningkatan kelajuan teknologi masakini.

Kadar pembaca internet atau maya sudah bertambah, berbillion pembaca malah di Malaysia, pengguna Facebook sendiri melebihi 9 juta orang.

Kalau sebelum PRU12, pakatan haram menguasai perang siber, kini setelah PRU12, jentera maya BN mula menguasai alam siber dan peralihan pembaca mula ketara ke arah mencari kebenaran bukan lagi fitnah dan adu domba sebagaimana cyber pakatan haram lakukan dari dulu hinggalah sekarang dilihat amat terdesak sekali.

Sahabat sahabat jentera maya BN Sudah Bersedia Kah Tapis Dakyah Dan Fitnah Pakatan haram? Ayuh !! semua kita perang habis habisan lawan dakyah fitnah pakatan haram sampai mereka tersungkur, bungkus dan hancur Pada PRU 13 yang akan datang. InsyaAllah....-Tok Guru.

SUMBER - ASSU 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: