.

GEMPAR !!!!! DIAM-DIAM RM3JUTA ARAK UNTUK RAKYAT !!!!



Dalam diam-diam Dap sudah pun menghidangkan penduduk Pulau Pinang dengan konsert tajaan syarikat arak lebih awal sebulan dari konsert PSY Gangnam berlangsung di Pulau Pinang baru-baru ini. Kedatangan PSY Gangnam mendapat tentang dari DAP selaku kerajaan negeri dengan pelbagai cara untuk mengagalkan kedatangan kumpulan k-pop Korea itu ke Malaysia hingga mengugut untuk membatalkan permit.


Sebab DAP bertindak kurang ajar dan biadap keterlaluan kerana Barisan Nasional berjaya membawa kumpulan PSY Gangnam untuk konsert Sambutan Tahun Baru Cina di Pulau Pinang dan sikap iri hati inilah yang mendorong DAP bertindak jauh dengan rancangan menyerang kehadiran kumpulan itu di Facebook milik PSY Gangnam.

Beza antara konsert anjuran BN adalah hadiah kepada masyarakat cina sempena sambutan Tahun Baru Cina dan mereka berhak meraikannya.



Dap jangan buat-buat lupa konsert arak bernilai 3juta tajaan syarikat arak sudah terang-terangan mendapat kelulusan sepenuhnya dari kerajaan negeri dan membawa kerosakan teruk kepada anak muda dengan tiada sebarang syarat dikenakan.

SUMBER :NORIN IDRIS
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: