.

HARUS BACA!!! KERING ISU POLITIK !!!


Kot dah betul pun kehabisan modal untuk menulis artikel isu politik UMNO,jangan lah sampai buat fitnah yangbukan-bukan dan cuba mengadakan propaganda yang LOW CLASS macam ni.BURUK NAMPAKNYE !!!!!

Didalam artikel tersebut menyatakan bahawa MIC ingin meninggalkan UMNO diatas sebab sudah tidak percaya terhadap kepimpinan UMNO yang dibawa oleh Dato'Seri Najib Tun Razak sebagai Presiden UMNO.

Jika benar MIC sudah tidak percayakan UMNO,mengapa tidak dari dahulu lagi? NAMPAK SANGAT TAK MASUK AKAL. MIC adalah sebuah parti tunjang bagi masyarakat india di Malaysia malah MIC jugalah yang telah banyak menabur bakti kepada masyarakat india agar terus merasai pembangunan dan kemajuan negara sehingga ke hari ini. 

Fitnah seperti ini adalah sebuah FITNAH MURAHAN atau PUBLISITI MURAHAN yang senantiasa dimainkan oleh PakatanRakyat untuk membangkitkan kemarahan rakyat serta kebencian rakyat terhadap UMNO.Tambahan lagi Pilihan Raya Umum bakal berlangsung tidak lama lagi.

SUMBER :HEADBOMB



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: