.

PENDEDEHAN !!!! POLITIK MELAMPAU: RINTIHAN MELAYU !!!!!


Jika dibaca dan diamati isi kandungan rajah diatas , adakah kita mampu menilai bagaimana erti perjuangan orang Melayu Singapura. 

Jelas menunjukan bagaimana diceritakan penderitaan mereka kekita berjuang menantang PAP , abang kepada DAP di Malaysia supaya tidak berkuasa di Singapura. Penderitaan itu digambarkan dengan jelas didalam kedua-dua perenggan. 

Lihat , bagaimana USAHA pejuang-pejuang UMNO yang ikhlas memperjuangkan demi memartabatkan MELAYU seantero dunia sehinggakan tidak membiarkan orang-orang Melayu Singapura agar mendesar kerajaan mereka untuk bersatu dengan Tanah Melayu (MALAYA) pada ketika itu.

ini adalah perkara penting mengapa DAP perlu ditolak , ditentang , dilawan samapai tumbang. Kerana niat mereka sahaja sudah tidak betul. Sibuk menjadi racun asalkan MELAYU berada dibawah tapak kaki bangsa lain. Melayu dilihat sebagai bangsa minoriti di  
Malaysia.
Ini adalah ERTI PERJUANGAN BANGSA YANG SEBENAR !!!!

Sumber : mymassa.blogspot.com




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: