.

ANTARA FAKTOR KEJAYAAN ATM GAGALKAN RANCANGAN PENGGANAS!


Perancangan puak pemberontak Filipina  untuk melakukan huru hara di tempat-tempat seperti di Kunak, Tungki, Tingku, Kinabatangan, Sandakan dan Semporna lain gagal kerana masalah komunikasi. 

Kenapa? 

Ianya seperti yang didedahkan di dalam Facebook VAT69 CommJam atau signal jammer ini digunakan oleh ATM dalam operasi yang sedang dijalankan di Sabah untuk mempertahankan kedaulatan nagara dari ancaman dari pengganas Sultan Sulu. Menurut facebook VAT 69, kejayaan sistem ini terbukti kerana rancangan awal pengganas berjaya digagalkan, pelan untuk menimbulkan huru hara.-Sumber mr.Home Soil-

Kejayaan demi kejayaan pasukan keselamatan negara yang diperoleh sepanjang bertugas diperbatasan wajar dipuji dan diberi pengiktirafan oleh segenap rakyat Malaysia.Walaupun pembangkang Durjana tidak putus-putus mengutuk dan mempertikaikan Institusi Keselamatan Negara, namun kini semuanya terjawaplah sudah .... ADA KOMEN ????.....

Ini hal buat apa cerita dengan PR punya orang. Diorang bukan tahu apa-apa yang berlaku dalam Institusi keselamatan Negara. Walaupun ada dikalangan mereka 4 orang bekas general  yang kecewa kerana gaji mereka dah langgar dinding sewaktu berkhidmat dengan Agensi ketenteraan Malaysia,tidak bermakna mereka tahu semua perihal dalam Tentera dan Polis.



 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: